HTML

Egy fotós élete luxus óceánjárón

Ezen az oldalon tapasztalatokat és leírásokat találhatsz egy nagyon érdekes foglalkozásról. www.amerikaieskuvofotozas.co.cc http://picasaweb.google.hu/zummy78 Ezen a linken képeket is találsz a leírásokhoz. http://english.amerikaieskuvofotozas.co.cc/index.html

Friss topikok

  • Short: Hello! Olvasom a blogodat mivel egyre erősebben él a dolog bennem, hogy ezt szeretném csinálni én... (2010.04.18. 20:52)
  • Jégkrém: Helló Petikém!!! Kicsit nem volt időm Rád eln!!! Most készülök Anyudékhoz mert mióta megjöttem Cal... (2010.04.06. 22:46)
  • norimoni: hát ha Bp-re nem jönnek, akkor telefonos beszélgetés az ami segítene. Sajna erre a Zágrábos plusz ... (2010.02.05. 14:14)
  • norimoni: Azt nem értem, miért nem éri meg Magyo-ra is jönniük, hiszen rengeteg a jelentkező? Lehet kissé va... (2010.02.04. 14:51)
  • Marfalkov (törölt): @norimoni: Ez nem a Carnival hanem Image Photo Services. Sejtettem, hogy Zágrábba kell menni, kin... (2010.02.02. 17:41)

Linkblog

2010.02.25. 13:03 megasutemeny

Ma kaptam egy szabad délelőttöt, ami t ugye tegnap tudtam meg 10kor este, és így már nem tudtam jelentkezni a 7 személyes kisbuszra, ami Orlandoba megy vásárolni. Azért megpróbálok felkerülni rá, hátha összejön, és valaki lemondja. Az egyik kollégám Bongani megy haza 3 nap múlva neki kell mennie vásárolni, ő persze ezt már tudta előre, tehát be tudta időben foglalni. Sajnos a szobatársam 6-kor kelt, így én is… Találkoztam magyarokkal megint, de most nagyon különleges emberekkel.  A legfurcsább egy fekete srác volt, aki 6 évig kosarazott többek közt Pakson, Pécsen, Körmenden, és azt hiszem Veszprémben. Nagyon durván jól beszélte a nyelvet, mindent értettem, jól ragozott, és a kiejtése is 70%-os volt. Nagyon durva volt. Két olyan vendég is volt a hajón, akik régi magyarok, és már nem nagyon tudnak, csak a nevükből tudtam, hogy magyarok: Nagy, Puskás.

Az új főnökről vagy rosszat, vagy semmit, tehát most semmit. Túlélésre gyúrunk, igaz, hogy van bónuszunk, de milyen áron… Készül már a honlap : ESKÜVŐI, ESEMÉNY, PORTRÉFOTÓZÁS

lesz a fő profilunk, kitelepüléssel, nagyon komoly beállításokkal, és amire koncentrálunk, az a másság. Tehát olyan perifériából akarjuk bemutatni a világot, amit még nem sokan képzeltek maguk köré, nem hitték volna, hogy részesei lehetnek ennek a csodának. Üzletek, épületek arculatát szeretnénk más perifériából megvilágítani, egy-egy portrén keresztül egy másik világot feltárni az egyéni képzelő erőn felül, eseményeket olyan látószögből megközelíteni, mely színes képet nyújt azokról az érzelemvilágokról, melyek részesei voltak, és felejthetetlenné kívánjuk tenni mindezeket a fordulópontokat. Mindenki számára a legideálisabb oldalra kívánunk koncentrálni, egyedi világképeket megmutatni, a művésziség határán táncolva mindent és mindenkit speciálisnak, fontosnak, egyéninek bemutatni.  Hamarosan elkészül a link, melyen néhány ízelítő majd megtekinthető lesz, és az alapján már várjuk esküvők és egyes rendezvények előfoglalását, illetve a változásra vágyó, különlegességre éhes emberek jelentkezését.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://megasutemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr291789355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása