HTML

Egy fotós élete luxus óceánjárón

Ezen az oldalon tapasztalatokat és leírásokat találhatsz egy nagyon érdekes foglalkozásról. www.amerikaieskuvofotozas.co.cc http://picasaweb.google.hu/zummy78 Ezen a linken képeket is találsz a leírásokhoz. http://english.amerikaieskuvofotozas.co.cc/index.html

Friss topikok

  • Short: Hello! Olvasom a blogodat mivel egyre erősebben él a dolog bennem, hogy ezt szeretném csinálni én... (2010.04.18. 20:52)
  • Jégkrém: Helló Petikém!!! Kicsit nem volt időm Rád eln!!! Most készülök Anyudékhoz mert mióta megjöttem Cal... (2010.04.06. 22:46)
  • norimoni: hát ha Bp-re nem jönnek, akkor telefonos beszélgetés az ami segítene. Sajna erre a Zágrábos plusz ... (2010.02.05. 14:14)
  • norimoni: Azt nem értem, miért nem éri meg Magyo-ra is jönniük, hiszen rengeteg a jelentkező? Lehet kissé va... (2010.02.04. 14:51)
  • Marfalkov (törölt): @norimoni: Ez nem a Carnival hanem Image Photo Services. Sejtettem, hogy Zágrábba kell menni, kin... (2010.02.02. 17:41)

Linkblog

2010.02.04. 17:36 megasutemeny

Hát erre a kérdésre nincs megoldás, sajnos a sikeres interjú után is minimum 4 hónap, de inkább fél év kell a kijutáshoz. Ma jön a hajóra Stefan a CCL white president of hotel human resources, beszélek vele, ha találkozunk, jóban vagyok vele, a managerem meg is köszönte neki, hogy fotósnak felvett, nagyon meg van elégedve velem. Sajnos elment már... Szóval ha tudok valami infot tőle kicsikarni, akkor keresni foglak mindenképpen. Szóval Zagrab előtt mindenképpen felhívnak, szóval nem mennél feleslegesen. Mindenki vonattal megy ki, és ott egy hotelban van szálásotok, mindent intéznek, és 1 egész napos a meghallgatás. A GMN honlapján nagyon jól leírják a dolgokat, illetve Balázs is minden részletet elmond neked. Én egy csajjal beszéltem oktoberben, aki 1 szerződést nyomott már az Image-el, és otthon nem talált semmit, és ezért CCL-hez jelentkezett, meg szerintem kiment Zagrab-ra is. Nem tudom mi lett vele, csak eltünt. A haveromat felhívták, de sajnos nem volt elég az angolja. Nagyon sajnálom, pedig nagyon tehetséges fotós. Szerintem menj ki, kb 30-ból megúszod, és ha oda felvesznek, akkor szinte mindenhova mehetsz, és jó társaságoknak közvetít. Ne ez fogjon vissza.

P

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://megasutemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr351729780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norimoni 2010.02.05. 14:14:35

hát ha Bp-re nem jönnek, akkor telefonos beszélgetés az ami segítene. Sajna erre a Zágrábos plusz költségre nem számítottam. Nekem is megvan az eshetősége, hogy hiába felelek meg szakmailag, ha az angol nem elég pörgős (amit akkor tudnék felpörgetni ha már ott lennék)
A lényeg, hogy ha sikerülne is, aug.nál hamarabb nincs esély a kijutásra, ahogy most nézem, így el kell kezdenem elvállalni az itthoni esküvőket, amiket most foglalnának, ami azt jelenti, hogy a lefoglalt időpontok miatt muszáj itthon maradnom a nyáron.
Pedig idén nem akartam itthon lenni...
Azt megköszönöm, ha plusz infókat tudsz meg és megírod.
Már az eddigiek is sokat segítettek.
Üdv
N
süti beállítások módosítása