HTML

Egy fotós élete luxus óceánjárón

Ezen az oldalon tapasztalatokat és leírásokat találhatsz egy nagyon érdekes foglalkozásról. www.amerikaieskuvofotozas.co.cc http://picasaweb.google.hu/zummy78 Ezen a linken képeket is találsz a leírásokhoz. http://english.amerikaieskuvofotozas.co.cc/index.html

Friss topikok

  • Short: Hello! Olvasom a blogodat mivel egyre erősebben él a dolog bennem, hogy ezt szeretném csinálni én... (2010.04.18. 20:52)
  • Jégkrém: Helló Petikém!!! Kicsit nem volt időm Rád eln!!! Most készülök Anyudékhoz mert mióta megjöttem Cal... (2010.04.06. 22:46)
  • norimoni: hát ha Bp-re nem jönnek, akkor telefonos beszélgetés az ami segítene. Sajna erre a Zágrábos plusz ... (2010.02.05. 14:14)
  • norimoni: Azt nem értem, miért nem éri meg Magyo-ra is jönniük, hiszen rengeteg a jelentkező? Lehet kissé va... (2010.02.04. 14:51)
  • Marfalkov (törölt): @norimoni: Ez nem a Carnival hanem Image Photo Services. Sejtettem, hogy Zágrábba kell menni, kin... (2010.02.02. 17:41)

Linkblog

2009.11.22. 17:40 megasutemeny

Én fél évet vártam a kijutásra, szinte napra pontosan, Bálint 4 hónap alatt kijutott. A Gmn-nél jelentkeztem, és a Carnivalhoz, akkor nem volt Image interjú, és máshova nem is kerestek fotóst. Konkurencia volt, de ha van rutinod, jó portfoliód, és jól "fluent" beszélsz angolul, meggyőző a személyiséged, akkor biztos lehetsz a sikerben. Nem lehet semmit biztosra mondani, normálban nem fotós tartja az interjút nálunk, de telefonon viszont már az egyik nagyfőnök tartja a meghallgatást, és ott szakmai kérdések vannak, ha nem vagy gyakorlott fotós, akkor nehéz átmenni rajta. Sajnos egy srác elvérzett, ő videographer volt, és annyit mondott neki a főnök, hogy a nyáron tanuljon fotózást, legyen egy tanfolyama, és jelentkezzen újra. Ha odakerülsz, elmondom, hogy kb milyen kérdésekre számíthatsz.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://megasutemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr541544239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GépElek 2009.11.22. 22:28:13

Kösz az összefoglalót!:)
Akkor meg is vannak a legfőbb teendők, lesz mivel eltölteni a szabadidőmet az elkövetkezendő hónapokban:)
Az interjús részletekért meg majd jelentkezem olyan fél év múlva:)

Marfalkov (törölt) · http://marfalkov.wordpress.com/ 2009.11.23. 21:32:23

Szia Megasütemény! Nézem Bálint és Kálmán blogját is, így találtam rá a tiédre. Találtam itt is sok érdekességet, amit máshol nem, dehát így van ez gondolom, ahány ember, annyiféleképpen élitek meg. Kíváncsi lennék az interjúrészletekre amiket említettél. Köszi előre is, ha szánsz rá az amúgy sem sok idődből!
süti beállítások módosítása