HTML

Egy fotós élete luxus óceánjárón

Ezen az oldalon tapasztalatokat és leírásokat találhatsz egy nagyon érdekes foglalkozásról. www.amerikaieskuvofotozas.co.cc http://picasaweb.google.hu/zummy78 Ezen a linken képeket is találsz a leírásokhoz. http://english.amerikaieskuvofotozas.co.cc/index.html

Friss topikok

  • Short: Hello! Olvasom a blogodat mivel egyre erősebben él a dolog bennem, hogy ezt szeretném csinálni én... (2010.04.18. 20:52)
  • Jégkrém: Helló Petikém!!! Kicsit nem volt időm Rád eln!!! Most készülök Anyudékhoz mert mióta megjöttem Cal... (2010.04.06. 22:46)
  • norimoni: hát ha Bp-re nem jönnek, akkor telefonos beszélgetés az ami segítene. Sajna erre a Zágrábos plusz ... (2010.02.05. 14:14)
  • norimoni: Azt nem értem, miért nem éri meg Magyo-ra is jönniük, hiszen rengeteg a jelentkező? Lehet kissé va... (2010.02.04. 14:51)
  • Marfalkov (törölt): @norimoni: Ez nem a Carnival hanem Image Photo Services. Sejtettem, hogy Zágrábba kell menni, kin... (2010.02.02. 17:41)

Linkblog

2009.12.24. 19:43 megasutemeny

Röviden kívánok minden kedves barátomnak és ismerősömnek boldog karácsonyt, és azoknak is, akik veszik a fáradságot és a hányós történetem után is olvassák a blogomat.

A karácsonyról annyit szeretnék csak írni, hogy itt hatalmas keletje van, nagyon a pénzről szól itt is minden, mindenhol 50%, buy one get one free van, ami frankó is lenne, ha az eredeti árak lennének megadva. Na jó, sok helyen tényleg adnak kedvezményt, de majd kari után leszek kíváncsi, hogy mennyire fog működni a dolog, és akkor mire adnak majd kedvezményt, és mennyit. Azt nem értem, hogy az amcsik miért öltöznek ennyire igénytelenül, amikor nagyon király cuccok vannak, nagyon elérhető árakon, csak annyit mondanék, hogy itt a teljes ár 30-50%-al alacsonyabb mindenre, mint otthon, és ugye nem ugyanannyit keresünk itt kint… Szóval ott a lehetőség, csak ízlés nincs… Azért ma lecsekkoltam egy bevásárló központot, hogy rálátásom legyen erre is, és ettem egy fincsi olasz pizzát, ami már megemelte a nap színvonalát. Sajnos a Fülöp boltos bezárt, úgyhogy csak röviden tudok a neten a hajóról kommunikálni, de Krisztimet el tudtam érni, és bár képújság szinten pixeles képpel, de legalább láthattam egy kicsit.

Ma nekem kellett volna mikulásnak öltöznöm, de már egy kicsit fáradt vagyok, és a 900 gyereknél szerintem már az első 100 után elveszteném a türelmemet, és mindenki virgácsot kapna, úgyhogy elcseréltem ezt a megtisztelő posztot Bálinttal, és inkább surf deszkát lövök este, minthogy izzadjak egy piros jelmezben, és hallgassam a kívánságokat.

Gábor a nyóccból nagyon kedves volt, elmesélte, hogy milyen menüjük van most, és hogy sűrű lett a halászlé… Ezúton is kívánok neki külön is kellemes karácsonyt!!! Azt a kocsis történetet még lejátszuk, max a forgatókönyvet eladjuk a Universal-nak…

Nagyon rá vannak kattanva a srácok a modell helikopterezésre, engem is kicsit megfertőzve persze, de nem baj…  Más futnak a progik a gépen, nehogy az igazit törjem, kell egy kis gyakorlás… De ami igaz, az edzőteremben nagyon király amikor hajnalban a gyulai kolbász evés előtt felmegyünk, és 1 akkumulátornyit tolom neki(4-5 perc), Sajnos Sanyi olyan, mint egy vírus, mindenkit megfertőz vele a környezetében. De ugye a gyakorlat teszi a mestert…

Na ünnepeljetek, én dolgozom egy kicsit, mert hát ugye karácsony van.

Lackó kominger, remélem sikerült kisnowboardoznod magad kicsit, irigyellek is érte, de majd megyünk még Semmeringre… A kamerád még jól jön, ne bánd, hogy van, majd kelleni fog az még, jó befektetés volt!

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://megasutemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr61621262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChopperGabor 2009.12.25. 02:05:20

Peti Kellemes Karácsonyt nektek is. Remélem nem lesz viharos az utatok mert igen leng olyankor a ladik azt összevisszamarhára beindítja a gyomor öntisztító kényszerét. Kocsis buli működne szerintem..... Én se hagynám mondjuk hogy valami crazy Hungarian bastard átgázoljon rajtam :)

Jégkrém 2009.12.25. 10:56:07

Boldog,békés és sok szép karácsonyi képeket kívánok Petikém!! Mákos-diós beigli?? Most eszem. Bár a gyomrod ki van ezért csak a rumot és a csíkos pólót ajánlom mig tengeri beteg vagy....Kellemes ünnepeket ,puszi Ildi és Viki! Vigyázz magadra!!
süti beállítások módosítása