HTML

Egy fotós élete luxus óceánjárón

Ezen az oldalon tapasztalatokat és leírásokat találhatsz egy nagyon érdekes foglalkozásról. www.amerikaieskuvofotozas.co.cc http://picasaweb.google.hu/zummy78 Ezen a linken képeket is találsz a leírásokhoz. http://english.amerikaieskuvofotozas.co.cc/index.html

Friss topikok

  • Short: Hello! Olvasom a blogodat mivel egyre erősebben él a dolog bennem, hogy ezt szeretném csinálni én... (2010.04.18. 20:52)
  • Jégkrém: Helló Petikém!!! Kicsit nem volt időm Rád eln!!! Most készülök Anyudékhoz mert mióta megjöttem Cal... (2010.04.06. 22:46)
  • norimoni: hát ha Bp-re nem jönnek, akkor telefonos beszélgetés az ami segítene. Sajna erre a Zágrábos plusz ... (2010.02.05. 14:14)
  • norimoni: Azt nem értem, miért nem éri meg Magyo-ra is jönniük, hiszen rengeteg a jelentkező? Lehet kissé va... (2010.02.04. 14:51)
  • Marfalkov (törölt): @norimoni: Ez nem a Carnival hanem Image Photo Services. Sejtettem, hogy Zágrábba kell menni, kin... (2010.02.02. 17:41)

Linkblog

2010.02.09. 19:03 megasutemeny

Hello mindenki!

Kicsit el vagyok veszve, új managerünk van, és teszteli az állóképességünket, rá akar erősíteni a gyengéinkre, de nem tudom, hogy meddig bírjuk még, mert nagyon durván tesztel minket. 4.00-tól 11.30-ig lövünk, ami a korábbinál 6.30-tól 10.30-ig volt. Nem tudunk a Cape Canaverali központba elmenni, mert nem ad szabad délelőttöt, és hiába vagyunk sokan-és elegen, ez nem érződik, mert mindenki melózik, mint egy állat. Sok a munka, mindent amit eddig megszoktunk felborított, mindenki mást csinál, mint amit megszokott, majd azt meglátjuk, hogy a gyenge pontjainkat milyen módszerekkel akarja kijavítani. Bálintnál tegnap ott állt a háttere előtt, és tényleg többet lőtt. Nekem az egyik pózomat akarja majd megbeszélni, hogy milyenre változtassam, és milyen részletekre figyeljek. Nem könnyű megfelelni az elvárásainak, nagyon kemény ember, és nem fotós, hanem marketinges, de 10 éve manager, és a pénz érdekli. A bónuszt mondjuk megcsináljuk, ami legalább segít elfogadni a teszt időszak alatt elviselt sérelmeket.

Amit már biztosan mondtam, ami a legrosszabb a hajós életben, hogy emberekkel ismerkedsz meg, összebarátkozol velük, és mivel a föld másik oldalán laknak, biztosan soha nem fogod őket látni az életben. Tom, ott a facebook, meg skype, de mindezek semmit sem érnek. Nekem is ott volt egy Szerb kiscsaj, akivel lógtam, másik részlegen dolgozott, ezért sokszor volt időnk kimenni netezni, vagy csak csavarogni, és annak ellenére, hogy soha nem hallottam semmit, abból, amit Krisztivel beszéltünk, mert ő a háttérbe nyomta szerb nyelven fülessel, vagy a pasijával angolul, azért hiányzik most is innen a bíróság elől. De legalább már otthon van. Az is egy fontos dolog, hogy emberek megszabadulnak ettől a rémálomtól. Most találkoztam egy labortechnikussal, akivel az oktatóhajómon voltam együtt, most látott azóta, és nagyon ki van akadva, hogy mennyit fogytam J . Erre legalább jó a hajós élet, hogy olyan xar a kaja, hogy diéta nélkül is lehet fogyni J .   Na mennem kell, majd még jelentkezek.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://megasutemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr911743553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása