HTML

Egy fotós élete luxus óceánjárón

Ezen az oldalon tapasztalatokat és leírásokat találhatsz egy nagyon érdekes foglalkozásról. www.amerikaieskuvofotozas.co.cc http://picasaweb.google.hu/zummy78 Ezen a linken képeket is találsz a leírásokhoz. http://english.amerikaieskuvofotozas.co.cc/index.html

Friss topikok

  • Short: Hello! Olvasom a blogodat mivel egyre erősebben él a dolog bennem, hogy ezt szeretném csinálni én... (2010.04.18. 20:52)
  • Jégkrém: Helló Petikém!!! Kicsit nem volt időm Rád eln!!! Most készülök Anyudékhoz mert mióta megjöttem Cal... (2010.04.06. 22:46)
  • norimoni: hát ha Bp-re nem jönnek, akkor telefonos beszélgetés az ami segítene. Sajna erre a Zágrábos plusz ... (2010.02.05. 14:14)
  • norimoni: Azt nem értem, miért nem éri meg Magyo-ra is jönniük, hiszen rengeteg a jelentkező? Lehet kissé va... (2010.02.04. 14:51)
  • Marfalkov (törölt): @norimoni: Ez nem a Carnival hanem Image Photo Services. Sejtettem, hogy Zágrábba kell menni, kin... (2010.02.02. 17:41)

Linkblog

2009.11.30. 21:32 megasutemeny

Hát voltam a Dream-en, ami jelenleg a flotta legnagyobb hajója, de erről írtam már. Elég nagy csalódás volt, mert ugyan kívülről nagy, de belül minden össze van zsúfolva. Nagyon kicsi az átrium, rengeteg bolt van benne, meg a medencéknél egy óriás kivetítő, de ettől független csak 2x annyi utas fér el, és több a személyzet. Szóval semmi érdekes, csak új, még minden karcmentes, csillog, és új szaga van. Most egy kicsit könnyebb beosztásom van erre a 4 napos túrára, tegnap 4 kor kezdtem, ma is délelőtt szabad lettem volna, ha nem kell vészhelyzeti próbát tartani az új biztonsági vezető miatt. Na mindegy, így kicsit keveset aludtam, de majd bepótolom valamikor, de nem holnap… Holnap kijáratot fotózok Nassauban, ez 8.30 tól 12-13 ig kb. Majd van egy kis szünetem, és utána a galériában vagyok. Kicsit rám fér már ez a lazább beosztás, mert sok volt már a terhelésből. Legutóbb beszéltem a managerrel, és mondtam neki, hogy szeretnék máshol és más hátteret fotózni, meg is adta a lehetőséget, és szerintem nem is csalódott bennem, mert többet nyomtam, mint a többiek. Botticelli Venus hátterébe egy kagylóba kellett beültetnem az embereket, hát ők is élvezték, nem kevésbé én. A legutóbbin beszóltam egy vendégnek, de szerencsére megúsztam, Bálint öltöztette régi idők western jelmezébe a csókát, és egy kék fehér csíkos ingre ráadta a pisztolytáskát, amikor oda mentem, akkor csak annyit tudtam mondani, hogy” úgy nézel ki mint Shrek” … Na erre a kissé molett… asszonykából kitört a röhögés, teli torokból nyomta, de körülöttünk megfagyott a levegő, a fickó annyira nem díjazta. A baj annyi volt, hogy 150 kg feletti ember volt, és tényleg úgy nézett ki mint egy Ogre, de a nő próbálta menteni a helyzetet, és közölte, hogy akkor ő Fiona. A szerencsém az volt, hogy csak díszlet pisztoly volt a pasinál, jobb bele sem gondolni, hogy hirtelen felindulásból mire lett volna képes. Utána még találkoztam velük, akkor már nevetett ő is, megismert, de a fotózáson hiába mondtam az asszonykának, hogy komoly arcot vágjon, valahogy nem ment neki. Megint megcsináltuk a bónuszt, de most kevesebb, mert tegnap kaptunk 4 embert, 2 tanulót, 1 második szerződéses fotóst, meg egy labor technikust. sajnálatos módon Kerry Ann sem mehet haza csak 10 nap múlva, Laci meg vasárnap szállt volna ki, de jan 10 ig meg lett hosszabbítva. Én csak örülök neki, ő kevésbé. Az egyik magyar csaj hazament medical-al, a háta miatt, de őt nem is veszik vissza, besokallt, vagy nem tudjuk mi lehetett, de jan 10 én mehetett volna ő is haza, de ezzel elvágta a visszavezető utat. Sajnálom, próbáltam a lelkére hatni ész érvekkel, de nem ment. Az utódoknak címezve az üzenetet, sokat áldoztok abba, hogy kikerülhessetek, nem szabad feladni, mert nem tudhatod, hogy otthon mire számíthatsz, ha más nem, akkor azt a szerződést be kell fejezni, amit elkezdtél, és a szabadságodon ráérsz elmélkedni, hogy kezdesz-e másikat. Sok minden igaz abból, amit hallasz kintről, sokat kell dolgozni, a pénz sem olyan jó, de mindened megvan, nem akarsz költeni, meg nem is kell mire költsél, tehát mehet a spórolás, és élvezni kell a rabszolga életet. Mindig lesz egy felettesed, mindig lesz olyan, akinek több kiváltsága van, mint neked, többet fog keresni, kevesebb munkával-de nagyobb felelőséggel, szóval mindezekkel meg kell birkózni, de a legfontosabb a túlélés, de abban segít egy otthoni biztos kapcsolat, ami a túlélésre van ítélve, dolgok kellenek, amik előbbre visznek, látni kell a célokat és a végét, nem számolni, hogy még 7 hónap van hátra, és kimosni az elméd, mert amúgy feladod.  Az amit soha sem szabad, mert a legfontosabb, hogy amit elkezdesz, azt fejezd is be, mindegy milyen áron, tűrni kell de nem megalázkodni. Papám mondta szegény mindig, hogy tűrni kell fiam, és igaza volt. Azt is mondta, hogy makacs vagy fiam, mint egy öszvér, de ez a mentalítás segít abban, hogy erős legyek, és ragaszkodjak mindahhoz, amit célul tűztem ki magam elé. Hozzá teszem, hogy közben még 5 pozitív vendég véleményt kaptam, már a managerem csak megköszöni, szinte már természetessé vált, hogy minden út után a hotel igazgató 2-3 rólam szóló véleménnyel látogatja meg őt. Remélem, nem írtam összefüggéstelenül, de kicsit fáradt vok, és ugye minden gondolatomat le kell írnom az utókor számára.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://megasutemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr751564978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GépElek 2009.11.30. 22:21:00

Ez az értékelés hogyan működik? Minden kabinban van egy értékelő lap, amire a vendég az út végén felírja azokat a személyeket vagy szolgáltatásokat, amikkel elégedett volt?
Ha egy vendégre tényleg csak pár perc jut, akkor tényleg nem rossz teljesítmény, ha ilyen rövid idő alatt olyan komoly benyomást tudsz tenni rájuk, ami végig megmarad:)
süti beállítások módosítása