HTML

Egy fotós élete luxus óceánjárón

Ezen az oldalon tapasztalatokat és leírásokat találhatsz egy nagyon érdekes foglalkozásról. www.amerikaieskuvofotozas.co.cc http://picasaweb.google.hu/zummy78 Ezen a linken képeket is találsz a leírásokhoz. http://english.amerikaieskuvofotozas.co.cc/index.html

Friss topikok

  • Short: Hello! Olvasom a blogodat mivel egyre erősebben él a dolog bennem, hogy ezt szeretném csinálni én... (2010.04.18. 20:52)
  • Jégkrém: Helló Petikém!!! Kicsit nem volt időm Rád eln!!! Most készülök Anyudékhoz mert mióta megjöttem Cal... (2010.04.06. 22:46)
  • norimoni: hát ha Bp-re nem jönnek, akkor telefonos beszélgetés az ami segítene. Sajna erre a Zágrábos plusz ... (2010.02.05. 14:14)
  • norimoni: Azt nem értem, miért nem éri meg Magyo-ra is jönniük, hiszen rengeteg a jelentkező? Lehet kissé va... (2010.02.04. 14:51)
  • Marfalkov (törölt): @norimoni: Ez nem a Carnival hanem Image Photo Services. Sejtettem, hogy Zágrábba kell menni, kin... (2010.02.02. 17:41)

Linkblog

2009.11.24. 19:09 megasutemeny

Ma pár ezer képet kellett felmatricázni biztonsági logoval, és kirakni a bemutatóterembe. Ezt Bálinttal vittük véghez, kettőig matricáztunk, majd 6 tól folytattuk. 11-re végeztünk... Úgy volt, hogy ma egy kikötőben lesz a Dream, ami 130.000 t-ás, a legnagyobb és legújabb hajója a cégnek, de decemberben találkozunk csak vele max... Mi egyébbként 73.000 t -ak vagyunk, és 93-as építésű a csónak. Nagyon fáradtak vagyunk, de most még lesz 2 órám alvásra, azt kihasználom, amennyire tudok majd aludni. Nagyon kemény így a meló, és még 2 ember lelép, akkor tényleg meg leszünk lőve. Egy román csaj jön majd, meg egyik pincér akar átjönni, de nem tudni, hogy neki menni fog-e. A nap poénja, amikor egy vendég megkért, hogy segítsek egy képet megtalálni róla. Az alap, amit kerestem sem volt egyszerű, találtam egy képet, amin hasonló csúnya nő volt, bár hosszabb hajjal, úgy nézett ki, mint a madárijesztő az Óz ból, csak smink nélkül és nőben. Szóval megmutattam neki, erre ő mondja, hogy ez nem ő... Én megkérdeztem tőle, hogy biztos? Nem mondom, hogy milyen arcot vágott... Bálinttal feküdtünk reggel a röhögéstől, amikor elmeséltem neki. Ma a szokásos buliba kellene menni, de szerintem fáradságra hivatkozva kihagyom igazoltan. Reggel Heyhong-nak, aki egy kedves Kínai ismerősünk, reggel az arca vörös foltos volt, meg a tenyere is, kiderült, hogy alkohol alergiás, de most valamitől jött ez ki rajta, és Nishith az Indiai kollégánk, még reggel 6 kor is itatta volna. Remélem rendbejön, és semmi komoly és maradandó nem lesz. 

Hiányzik a májkrém, a halászlé, kajszilét vettem 8$ ért 1 l-t, de nem érdekel az ár, Gyulai kolbit is vettem, bár azt otthon sem eszek, de itt az összetartás miatt jobb, majd bedobom a közösbe. Nagyon hiányoznak a barátok, a család, de legjobban Kriszti!!! Minden nap beszélünk neten, de horror áron van a net, most kivételesen Nassauban vagyok a Bahamákon, és a rendőrség mögött netezünk ingyen, de most sajnos nincs otthon Kriszti, pedig aludnom kell, és így max egy levelet írhatok neki, és holnap a hajóról majd hívom. Nagyon sok dolog van, ami más, de azért itt érzem magam legjobban az eddigi külföldi munkáimat nézve. Igaz, itt is sokat dolgozom, de legalább vagyok valaki, tisztelnek, és sok comment kártyát kapok, ami ugye hatalmas megtiszteltetés, és nagyon felnéznek érte rám a kollégák, mert ugye a többiek közül csak 2 csaj kapott eddig, és hosszú idő múlva, én meg a harmadik hetemen már 4-et begyűjtöttem. Sajnos a bónuszomba nem játszik bele, de legalább nem negatív, mint az egyik Philippine-nek, azért nagyon csunyán megkapta, mert ugye az a hotel igazgatóhoz kerül, és annak nyoma van. MNekem is volt afférom egy fekete csajjal, de csak azért, mert fotózta volna a hátteremet sunyi módon, nekem pedig meg kell akadályoznom, ha tudom. Sikerült is, csak a csaj hárítani akart, és betámadott. Másnap egy csapat fekete csaj jött, hívtam őket a hátterembe, de akkor mondták, hogy itt a Pétered.... Nem kellett őket fotózzam, de annyi baj legyen. Cserébe sokan vannak, akik egy 3 napos úton, délután már a nevemen szólítanak, és megismernek, sőt azt is tudják, hogy magyar vagyok. "Pítör from hángeri". Ezeket az embereket szeretem is, és segítek nekik, amiben tudok, de azt nem csípem, ha hülyére vesznek, vagy próbálkoznak, holott tudják, hogy nem szabad. Valamit kell találni, ami átvisz a másik napra, és segít a túlélésben. Na ha írok holnap is, akkor túléltem... 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://megasutemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr871549644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jégkrém 2009.11.25. 20:59:13

Helló Péter!! Isteni amit írsz és amit átélsz.Szóval ott is akadnak csalós emberek? Nálad most aztán igaz a mondás:aki keveset alszik,sokat él...Az eredetit úgy is tudod. Voltam Anyudéknál 22-én és téma voltál.Irnod kell lassan új évtől a listát,hogy milyen finom magyar ételekkel várjanak HAZA. Kérlek ügyeskedj ,eddig mindent jól csinálsz!!!! Büszkék vagyunk RÁD!! Puszi Ildikó.
süti beállítások módosítása