HTML

Egy fotós élete luxus óceánjárón

Ezen az oldalon tapasztalatokat és leírásokat találhatsz egy nagyon érdekes foglalkozásról. www.amerikaieskuvofotozas.co.cc http://picasaweb.google.hu/zummy78 Ezen a linken képeket is találsz a leírásokhoz. http://english.amerikaieskuvofotozas.co.cc/index.html

Friss topikok

  • Short: Hello! Olvasom a blogodat mivel egyre erősebben él a dolog bennem, hogy ezt szeretném csinálni én... (2010.04.18. 20:52)
  • Jégkrém: Helló Petikém!!! Kicsit nem volt időm Rád eln!!! Most készülök Anyudékhoz mert mióta megjöttem Cal... (2010.04.06. 22:46)
  • norimoni: hát ha Bp-re nem jönnek, akkor telefonos beszélgetés az ami segítene. Sajna erre a Zágrábos plusz ... (2010.02.05. 14:14)
  • norimoni: Azt nem értem, miért nem éri meg Magyo-ra is jönniük, hiszen rengeteg a jelentkező? Lehet kissé va... (2010.02.04. 14:51)
  • Marfalkov (törölt): @norimoni: Ez nem a Carnival hanem Image Photo Services. Sejtettem, hogy Zágrábba kell menni, kin... (2010.02.02. 17:41)

Linkblog

2009.11.15. 16:09 megasutemeny

Tudom, már hosszú idő telt el, mióta nem írtam. Most van 16 percem, így megteszem, és holnap, ha a kikötőben leszünk, akkor mindent felteszek majd a blogomra. Sok minden történt, mióta nem adtam hírt magamról:

-Kiss Bálint fotós kollégám idejött a Sensation-ra dolgozni, mert ő a legöregebb legkisebben volt, amit eladtak. Most megalakult a magyar Maffia, Lacival és pár magyarral, többek között a nyomtatási részlegünk utazó főnöke egy szlovák srác, aki úgy mint Laci magyar. A kaszinó manager helyettese is magyar srác, + 6 srác van a felszolgálókál-szobaszervíznél, és 3 magyar csaj van szanaszét.

A legfontosabb, a tegnapi –manageremmel folytatott beszélgetésem volt, ahol megkérdezte, hogy ez valóban az első szerződésem? Nagyon durva jellemzést adott rólam: a személyiségem lenyűgöző, a hozzáállásom példás,  a kommunikációs képességem tökéletes, és a kisugárzásom, amivel megfogom az embereket hihetetlenül jó. Írni akar egy köszönő emailt annak az embernek, aki az interjún felvett. Tegnap láthatta, hogy milyen formában dolgozom, sorban álltak az emberek, pedig a leg egyszerűbb hátterem volt, tulajdonképpen nem is volt hátterem, csak az átrium, és 2 oszlopon 2 csokor fehér műrózsa. Rengeteg ember mondta, hogy nagyszerű munkát végeztem, mert élvezték a fotózást nagyon, ahogy beszéltem velük, és ahogy megfeleltek az utasításaimnak. Én is élveztem, bár nem tudom, hogy meddig lesz energiám ennyi emberrel dolgozni, de ugye sokan vannak olyanok, akik már 5-7 éve ezt csinálják, így én is erős leszek…

Ma country stílusban fotózom, beöltöztetjük az embereket korhű ruhákba, és pózoltatjuk őket, mint a körözött bűnözőket. Nagyon élvezik azok, akik rászánják magukat a beöltözésre, utána már minden megy velük, mindent megcsinálnak. Főleg a feketék és a spanyolok élvezik nagyon. Mondanom sem kell mi is, de 1 ember csak öltöztet, a másik beállít és lő.

Tegnap nagyon határon voltam, mert olyan szinten mozgott a hajó, hogy a hányinger levett a lábamról, de gyógyszerrel túléltem.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://megasutemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr781527043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása