HTML

Egy fotós élete luxus óceánjárón

Ezen az oldalon tapasztalatokat és leírásokat találhatsz egy nagyon érdekes foglalkozásról. www.amerikaieskuvofotozas.co.cc http://picasaweb.google.hu/zummy78 Ezen a linken képeket is találsz a leírásokhoz. http://english.amerikaieskuvofotozas.co.cc/index.html

Friss topikok

  • Short: Hello! Olvasom a blogodat mivel egyre erősebben él a dolog bennem, hogy ezt szeretném csinálni én... (2010.04.18. 20:52)
  • Jégkrém: Helló Petikém!!! Kicsit nem volt időm Rád eln!!! Most készülök Anyudékhoz mert mióta megjöttem Cal... (2010.04.06. 22:46)
  • norimoni: hát ha Bp-re nem jönnek, akkor telefonos beszélgetés az ami segítene. Sajna erre a Zágrábos plusz ... (2010.02.05. 14:14)
  • norimoni: Azt nem értem, miért nem éri meg Magyo-ra is jönniük, hiszen rengeteg a jelentkező? Lehet kissé va... (2010.02.04. 14:51)
  • Marfalkov (törölt): @norimoni: Ez nem a Carnival hanem Image Photo Services. Sejtettem, hogy Zágrábba kell menni, kin... (2010.02.02. 17:41)

Linkblog

2009.12.18. 22:06 megasutemeny

 

Hát eljött 6 év után az, amire nem számítottam. A legutóbbi utazás alkalmával olyan szinten mozgott a hajó, hogy ugyan későn, de bevett gyógyszer sem segített, és olyan tengeri beteg voltam, hogy alig értem el a kabinomig, otthagyva mindent, és széthánytam mindent. Mármint nem a ruháimat hagytam szabadon, hanem a wc kagyló átmérője kevés volt ahhoz a „r”-hez képest, ahogy a számat elhagyta a gyomrom tartalma. Nem volt felemelő érzés, a véres szemeim árulkodtak a nyomáskülönbség kiegyenlítéséről.  Csak megjegyzem, hogy nem volt benne sárgarépa, de piros volt valószínű az otthon nem kapható epres fantától, és mindenhol volt a kicsiny fürdőben. Ez az egyettlen pozitívuma a kis sarok fürdőnek, hogy kevesebb helyen kellett takarítanom… De a zuhanyfüggöny is megbánta ezt a napot, és a nadrágom legalább 5 óra használat után újra a mosógépbe került. A történethez hozzátartozik, hogy vártam a beígért gyógyszerre, hogy feljusson hozzám, de nem jött, és későn vettem be. Tegnap már előre látó voltam, na nem olvastam a jövőben, de az első billenésnél bevettem a tabit. Volt is eredménye, mert csak kicsit voltam rosszul, de hamar előkerültek a speciális bevonatú hányó zacsik, és kihelyeződtek a hajó több pontján. Olyan szinten billegtünk, hogy az átriumban a függönyök 3-4m es kitérővel lebegtek. Csak a Katryna idején az Ecstasy-n lévő magyar csaj élt át nagyobb vihart. Nagyon odavágott, alig volt vendég kint, mert mindenki a szobájában próbálta túlvészelni, de mi hősiesen lőttünk tovább… Szóval nem egyszerű volt a hajó, és a 9-en különösen érezhető, ha nagy a kilengés.  Nem nagyon megosztható adat, tegnap előtt az utolsó estén majdnem 5 rugót csináltam a saját kártyámmal, ami durva, mert 2,5 volt a második helyezett, és nagyon nyomtuk mindannyian. Szerintem ez rekord, ahogy az arcokat elnéztem, természetesen a főnök megköszönte a munkám, és a hozzáállásom. A titkos sánta klóz nagy ötlet, főleg, hogy van egy kívánság lista, hogy mit szeretnénk… Nekem szóltak, hogy amit én írtam a listásra, az nem biztos, hogy az ajándékozó számára elérhető beszerzési módot takar, de adtam sok opciót. Mondjuk az online rendeléshez kell tudni olvasni, meg írni, az igaz… De vagyunk egy páran, akik tudunk… Maga a tény, hogy szólt nekem a laboros csaj, hogy nem biztos, hogy be tudják szerezni a kistán szereplő terméket, mert ugye online megrendelés volt az első javaslatom, csak hogy könnyítsem a dolgot. 50$ a megállapított keret, amibe gondolkodhatunk, ami nem kevés, de ezért nem akarok red bull-t kérni a sántától, tehát maradunk a kívánságomnál, majd eldől, hogy mennyire megy…

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://megasutemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr11607914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása